Business Development Manager

Full Time

Een bedrijf in centrum Antwerpen, gespecialiseerd in opslag en logistiek, is op zoek naar een Business Development Manager. Je zal mee verantwoordelijk zijn voor de opvolging en uitbreiding van de commerciële relaties. Je rapporteert rechtstreeks aan het Sales Management. Je komt terecht in een team van 12 gedreven medewerkers die in een informeel kader er alles aan doen om hoogwaardige resultaten te behalen.


Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het vergroten van het markaandeel door actieve prospectie.
  • Je geeft productvoorstellingen met een commerciële aanpak.
  • Je onderhoudt goede commerciële relaties vanuit jouw expertise.
  • Je voert gesprekken waarbij je klanten integraal adviseert in hun commerciële dossiers.
  • Je anticipeert op wijzigende prioriteiten van klanten.
  • Je analyseert de behoeften van huidige en potentiële klanten.
  • Je volgt administratief de klantendossiers op, waaronder het opmaken van offertes, het afsluiten van contracten, …
  • Je rapporteert aan Sales Management.


Profiel en competenties

We zoeken iemand die van nature commercieel aangelegd is en graag initiatieven neemt. Onze ideale kandidaat stelt alles in het werk om op grote schaal volumes binnen te halen en vervult een uitgesproken trekkersrol binnen de onderneming. Je bent als persoon communicatief, creatief, volhardend en resultaatsgericht. Je hebt binnen de haven en logistieke sector een bewezen commerciële track record, commerciële drive en business development power.


Je beschikt ook over:

  • een hogere opleiding in een economische richting
  • +/- 5 jaar werkervaring
  • een zeer goede kennis Nederlands, goede kennis Engels

Solliciteer hier

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.