Business Integrator

Full Time

Als Business Integrator ben je verantwoordelijk voor de implementatie, coördinatie en opvolging van verschillende commerciële projecten binnen de organisatie. Je zal bijdragen aan de ontwikkelingsstrategie van ons bedrijf. Je werkt mede een actieplan uit en staat in voor ontwikkelingsprojecten.


Verantwoordelijkheden

  • Je voorspelt en analyseert de impact van nieuwe projecten op de operationele processen.
  • Je bent verantwoordelijk voor meerdere projecten waar je steeds een algemeen overzicht van blijft bewaren.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de projecten van verschillende afdelingen en biedt de nodige uitleg en advies vanuit jouw expertise.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan je manager.
  • Je maakt verschillende analyses op en staat in voor een correcte rapportering naar de betrokken partijen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de optimalisatie van verschillende interne processen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de functionele analyse, testing en troubleshooting.
  • Je doet de coördinatie tussen de key users en de user acceptance testing.
  • Je zorgt voor de coördinatie met de IT afdeling en de IT leveranciers.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opleiden en coachen van de gebruikers, en zorgt voor de nodige documenten.
  • Je hebt domeinkennis van ERP, TMS, WMS, …
  • Je zorgt voor de nodige rapportering (SQL, Excel, …).


Profiel en competenties

Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand met een sterke persoonlijkheid. Bovenal ben je stressbestendig, durf je zaken aan te pakken en je beschikt over de nodige overtuigingskracht om mensen te stimuleren en te motiveren. Verder ben je sociaal, communicatief en analytisch.


Je beschikt ook over:

  • minstens een bachelor diploma en een 4-tal jaren ervaring in een soortgelijke functie
  • een eerste ervaring in de logistieke sector (is een pluspunt)
  • een uitstekende kennis Nederlands en goede kennis Engels

Solliciteer hier

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.