Business Performance Analyst

Full Time

Als Business Performance Analyst verzamel je administratieve en operationele data, om zo specifieke interne vragen van verschillende afdelingen te kunnen beantwoorden. Je beheert de verzamelde data in ons systeem en voert controles uit waar nodig. Je stelt aan de hand van de data de nodige rapporten op. Spelen met data is jouw passie, het vormt voor jou dus geen probleem om kritische analyses, interpretaties en syntheses van de rapportages te maken. Hier sta je natuurlijk niet alleen voor. Je komt terecht in een klein maar dynamisch team en werkt samen met vele andere departementen.


Verantwoordelijkheden

  • Je draagt bij tot de monitoring, optimalisatie en efficiëntie van onze interne processen. Innovatie en vernieuwing zijn immers belangrijke basiswaarden voor ons,
  • Je bent mee verantwoordelijk voor het cijfermatig onderbouwen van de interne en externe prijsstructuur van Tabaknatie,
  • Je bent in staat om allerlei lopende projecten van verschillende departementen cijfermatig te ondersteunen.


Profiel en competenties

Je bent een leergierige, resultaatgerichte initiatiefnemer. Je houdt van werken met data en je beschikt over een sterk kritisch denkvermogen. Bovendien beschik je over de nodige communicatieskills om met onze verschillende departementen samen te kunnen werken. Onze ideale kandidaat is logisch, stipt, nauwkeurig en bezit de nodige vaardigheden om collega’s te motiveren.


Je beschikt ook over:

  • een hogere economisch of logistiek diploma
  • een goede kennis van het Engels
  • een uitstekende kennis van Excel, dit programma kent voor jou geen geheimen meer
  • een grote interesse in de logistieke sector
  • een relevante ervaring in de logistieke sector

Solliciteer hier

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.