Facturist

Full Time
Als Facturist ga je aan de slag ter ondersteuning van 1 van de afdelingen, die op hun beurt deel uitmaken van een familiebedrijf met focus op de toekomst. Je gaat aan de slag in het hoofdkantoor van onze klant een allround specialist in opslag en logistiek te Antwerpen centrum. Je komt terecht in een team gemotiveerde collega’s, die in een informeel kader streven naar hoogwaardige resultaten.
Verantwoordelijkheden
- In de rol als facturist ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdelijke opvolging van facturen.
- Als facturist sta je voornamelijk in voor financiële administratie
- Nauwgezet en met veel overzicht volg je uitstaande betalingen op
- Een werkorder wordt door jou vertaald in een correcte factuur voor de klant
- Tevens vorm je ook een aanspreekpunt voor de klant
- Je behoudt overzicht en rapporteert aan je afdelingsmanager
Profiel en competenties
Wat verwachten we van jou? Een administratieve en zeer nauwkeurige werkkracht die met een positieve uitstraling de financiële opvolging doet bij onze klanten.
Je beschikt over:
- een stipte en nauwgezette opvolging
- een positieve communicatiestijl en je bent klantgerichtheid
- een administratieve ervaring en een grondige basiskennis van Excel en andere MS Office-toepassingen
- een financiële achtergrond en een passie voor cijfers
- de nodige drive en het overzicht om dossiers nauwgezet en tijdig op te volgen
- de nodige discretie om op de juiste manier om te gaan met confidentiële informatie
Solliciteer hier

Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s

Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.