HR Advisor

Full Time

Als HR Officer ga je aan de slag in een bedrijf te Antwerpen centrum dat gespecialiseerd is in opslag en logistiek. Samen met je collega’s in het departement werk je generalistisch over alle HR domeinen heen. Je komt terecht in een dynamisch team dat hoogwaardige resultaten nastreeft. Je vertaalt de visie en waarden van Tabaknatie in HR processen en bent het eerste aanspreekpunt voor de werknemers en leidinggevenden. Hierbij stel je een excellente dienstverlening aan onze stakeholders voorop.


Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het monitoren van de HR dienstverlening en de verschillende processen binnen elk HR domein (onthaalbeleid, payroll , administratieve processen, opleidingsinitiatieven, evolutietrajecten,..), met focus op PC226.
  • Je bent een betrouwbare en gewaardeerde gesprekspartner voor directie, leidinggevenden, werknemers en externe partijen. Je ondersteunt hen bij gesprekken, geeft sociaal juridisch advies en begeleidt veranderingstrajecten.
  • Je geeft input aan HR projecten, zet de krijtlijnen uit in overleg met HR manager en de betrokken departementen en werkt de verschillende doelstellingen uit en/of begeleidt de HR Officers bij deze uitwerking.
  • Je voert gerichte controles uit en bouwt of onderhoudt maandelijkse rapporteringen voor alle HR domeinen.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent bereid om af en toe bepaalde processen uit te voeren of in te vallen voor de HR Officers of HR manager als back-up.


Profiel en competenties

We zoeken iemand met zin voor initiatief, die beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en discreet en servicegericht te werk gaat. Je pakt taken op een logische en systematische manier aan en komt het best tot je recht in een nuchtere no-nonsens omgeving waar gedrevenheid voorop staat, maar ook teamgeest belangrijk is. Daarnaast blijf je leergierig binnen je vakdomein en up-to-date met sociale wetgeving.


Je beschikt ook over:

  • minstens 3-5 jaar relevante ervaring uit een generalistische HR-rol
  • een degelijk kennis van payrollprocessen en sociale wetgeving
  • ervaring met Level5 en kennis van de sectorale regelingen van PC226, 140 en 301 zijn een pluspunt

Solliciteer hier

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.