Project administrator

Full Time

Als Project Administrator ga je aan de slag in een bedrijf te Antwerpen centrum, dat gespecialiseerd is in opslag en logistiek en bied je ondersteuning aan projecten binnen de afdelingen Purchase & Administration. Je zorgt voor een vlekkeloze administratieve verwerking en opvolging van deadlines binnen de jouw toegewezen projecten.


Verantwoordelijkheden


  • Bij de subafdeling Purchase zal je administratieve ondersteuning bieden in de core services van deze afdeling zoals het wagenpark, sleutelbeheer en de mobiele telefonie. Daarnaast beheer je verschillende Excel-rapporteringen gerelateerd aan de core services en ben je verantwoordelijk voor de opvolging en de controle hiervan.
  • Binnen de subafdeling Procurement zorg je voor de nodige ondersteuning en aanvulling voor onze lopende en nieuwe projecten:
  1. Je maakt prijsvergelijkingen op van bestaande en/of nieuwe leveranciers
  2. Je werkt voorstellen uit o.b.v. de uitgewerkte analyses
  3. Je werkt in projectverband en helpt mee om contracten te analyseren en verder uit de zoeken


Profiel en competenties

Je bent creatief en durft ideeën voor te dragen, die administratieve processen kunnen vereenvoudigen. Je haalt plezier uit administratief nauwkeurig werken en hebt een oog voor detail. Je bent discreet en je gaat op de juiste manier om met confidentiële informatie. Met veel overzicht bied je ondersteuning aan verschillende afdelingen en werk je mee aan meerdere projecten.

Je beschikt ook over:

  • Een oog voor detail wat ervoor zorgt dat je erg nauwkeurig en consistent werkt
  • Kennis van Microsoft Office, voornamelijk Excel, Word, PowerPoint en Outlook
  • Planning- en organisatietalent wat er voor zorgt dat je steeds overzicht behoudt over al je werk
  • Je bent creatief en durft ideeën voor te dragen die administratieve processen kunnen vergemakkelijken
  • Tot slot ben je discreet en ga je op de juiste manier om met confidentiële informatie

Solliciteer hier

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.