Project administrator

Full Time
Als Project Administrator ga je aan de slag in een bedrijf te Antwerpen centrum, dat gespecialiseerd is in opslag en logistiek en bied je ondersteuning aan projecten binnen de afdelingen Purchase & Administration. Je zorgt voor een vlekkeloze administratieve verwerking en opvolging van deadlines binnen de jouw toegewezen projecten.
Verantwoordelijkheden
- Bij de subafdeling Purchase zal je administratieve ondersteuning bieden in de core services van deze afdeling zoals het wagenpark, sleutelbeheer en de mobiele telefonie. Daarnaast beheer je verschillende Excel-rapporteringen gerelateerd aan de core services en ben je verantwoordelijk voor de opvolging en de controle hiervan.
- Binnen de subafdeling Procurement zorg je voor de nodige ondersteuning en aanvulling voor onze lopende en nieuwe projecten:
- Je maakt prijsvergelijkingen op van bestaande en/of nieuwe leveranciers
- Je werkt voorstellen uit o.b.v. de uitgewerkte analyses
- Je werkt in projectverband en helpt mee om contracten te analyseren en verder uit de zoeken
Profiel en competenties
Je bent creatief en durft ideeën voor te dragen, die administratieve processen kunnen vereenvoudigen. Je haalt plezier uit administratief nauwkeurig werken en hebt een oog voor detail. Je bent discreet en je gaat op de juiste manier om met confidentiële informatie. Met veel overzicht bied je ondersteuning aan verschillende afdelingen en werk je mee aan meerdere projecten.
Je beschikt ook over:
- Een oog voor detail wat ervoor zorgt dat je erg nauwkeurig en consistent werkt
- Kennis van Microsoft Office, voornamelijk Excel, Word, PowerPoint en Outlook
- Planning- en organisatietalent wat er voor zorgt dat je steeds overzicht behoudt over al je werk
- Je bent creatief en durft ideeën voor te dragen die administratieve processen kunnen vergemakkelijken
- Tot slot ben je discreet en ga je op de juiste manier om met confidentiële informatie
Solliciteer hier

