Purchase Administrator

Full Time

Als Purchase Administrator ga je aan de slag op het hoofdkantoor van onze klant in het centrum van Antwerpen en zal je een belangrijke rol spelen in de uitwerking en opvolging van ons aankoopbeleid. Je komt terecht in een gedreven team die, in een informeel kader, er alles aan doen om hoogwaardige resultaten te behalen.


Verantwoordelijkheden


  • Je beheert de leveranciersportefeuille en onderhoudt de relatie met hen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de opvolging van de bestellingen zodat deze efficiënt, kostenbewust en rekening houdend met de deadlines opgevolgd kunnen worden.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van bestellingen aan de hand van de aanvragen.
  • Je bent back-up voor onze receptie.
  • Je zorgt voor een correcte opvolging van de administratie.
  • Je beheert en biedt actieve ondersteuning voor de administratie met betrekking tot het wagenpark en het sleutelbeheer. Samen met het team zal je instaan voor het onderhoud van het wagenpark.
  • Je keurt facturen goed a.d.h.v. bestellingen en leveringsbonnen.
  • Je beheert de stock van de kantoorartikelen en relatiegeschenken.


Profiel en competenties


We zijn op zoek naar iemand die beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en overtuigingskracht. Onze ideale kandidaat werkt nauwkeurig, is gemotiveerd, streeft naar kwaliteit en is een teamplayer. Onze ideale kandidaat kan gepast mondeling en schriftelijk communiceren, kan discreet en klantgericht te werk gaan.


Je beschikt ook over:



  • Goede kennis MS Office.
  • Een zeer goede kennis Nederlands en een goede kennis Engels.
  • Ervaring met Navision is een pluspunt.
  • Een rijbewijs B.


Waarom voor deze klant werken? Bij hen ben je niet de zoveelste collega, maar word je familie! Als familiebedrijf en tegelijkertijd wereldleider bieden ze de expertise van een grote speler met de dynamiek van een kleine onderneming.


Onze klant is één van de grootste spelers in de haven van Antwerpen. Ze beschikken over gespecialiseerde magazijnen, die de meest geavanceerde technologieën bieden voor opslag en behandeling zodat ze een hele waaier aan high-Quality services kunnen bieden aan hun klanten.


Overtuigd? Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving en zie je het al helemaal zitten om deel uit te maken van het team? Solliciteer dan via onderstaande knop. Wij werken met een vacature portaal waarop je een eigen account kan aanmaken. Binnen het portaal heb je een overzicht van jouw gegevens en interesses en zo hebben wij ook meteen al jouw contactgegevens.


Solliciteer hier

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.