HESS Manager

  • Full Time

Als HESS Manager ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en zal je verantwoordelijk zijn voor de opvolging van het risico-, en veiligheidsbeleid binnen het bedrijf. Je maakt deel uit van de HESS
afdeling en zorgt mee voor het sensibiliseren van de medewerkers rond veiligheid door jouw consequente aanpak bij controles van processen en procedures. Je zal tewerkgesteld worden in het hoofdkantoor te Antwerpen,
maar zult je ook regelmatig verplaatsten naar de magazijnen die verspreid liggen over de Antwerpse Haven.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van een intern veiligheidsbeleid.
  • Je zorgt ervoor dat de werkomgeving voldoet aan de veiligheidsnormen en volgt hiervoor de bedrijfsprocedures.
  • Je rapporteert pijnpunten, efficiëntie en effectiviteit van het intern systeem.
  • Je identificeert tijdig risicogebieden, schat er de gevolgen van in en treft preventieve maatregelen.
  • Je hebt contacten met externe partners en wint hun advies in voor de optimalisatie van de processen binnen het bedrijf.
  • Je staat in voor het opvolgen van interne controles.
  • Je onderneemt acties bij incidenten en interventies en je voert mee interne onderzoeken indien nodig.
  • Je bent enthousiast om het HESS-beleid binnen de organisatie verder uit te werken en hiervoor draagvlak te creëren.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken voor deze functie een kandidaat die bereid is om op een flexibele manier bij te dragen aan de werking van de
HESS-afdeling. Je bent gefocust op regels en principes en bent bereid problemen of conflicten op een weloverwogen manier op te lossen en hiervoor de nodige maatregelen te treffen.

Je beschikt ook over:

  • Ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je bent probleemoplossend en voert taken uit door zaken zorgvuldig uit te testen, feiten te onderzoeken en alternatieven tegenover elkaar af te wegen
  • Vlotte talenkennis NL / ENG
  • Rijbewijs B


Solliciteer hier

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.