Technisch Aankoper

  • Full Time

Als aankoper met affiniteit voor techniek maak je deel uit van het departement ‘Purchase & Administration’. Je zal terechtkomen in een gedreven en gemotiveerd team in het hoofdkantoor te Antwerpen. Je speelt een belangrijk rol in de uitvoering en opvolging van ons aankoopbeleid. Ook zorg je voor de nodige ondersteuning en aanvulling voor onze lopende en nieuwe aankoopprojecten van rollend materiaal tot gebouw.

Wat ga je doen?

  • Je wordt medeverantwoordelijk gesteld voor een correcte opvolging en optimalisatie van de aankoopprocessen en het aankoopbeleid.
  • Je staat in voor de nodige onderhandelingen met de leveranciers en zorgt hierbij voor een objectief en correct leveranciersbeheer.
  • Je werkt in projectverband en helpt mee om contracten te analyseren en verder uit te zoeken.
  • Je maakt analyses van contracten en rapporteert deze aan de directie, management en andere betrokken partijen.
  • Je bent op de hoogte van de contracten die met leveranciers worden afgesloten en leest je in over de voorwaarden, zodat je alle stakeholders ten allen tijden kan informeren over de voorwaarden.

Wie zoeken we?

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die communicatief, analytisch en detailgericht ingesteld is. Je hebt technische kennis of hebt interesse om je te verdiepen in de technische wereld van diverse machines. Daarnaast straal je vertrouwen en enthousiasme uit en heb je een assertief karakter. Zowel zelfstandig werken als in teamverband zijn voor jou geen probleem. Ook is nodige discretie en nauwkeurigheid van belang.

Je beschikt ook over:

  • De nodige passie binnen jouw vakgebied.
  • Een rijbewijs B.
  • Een gezonde interesse voor techniek en innovaties
  • Ruime kennis in het Microsoft Office pakket (Word, Excel, Outlook, …).
  • Een eerste ervaring binnen de aankoopafdeling.


Solliciteer hier

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.