Werken bij Partner4Talent

Ben je op zoek naar een boeiende job in een veelzijdige organisatie? Dan ben je bij Partner4Talent aan het goede adres.

Als medewerker van Partner4Talent krijg je maximale kansen om je te ontplooien binnen een organisatie die oog heeft voor diversiteit en gelijke kansen. Jouw talent krijgt bij ons alle ruimte.


De uitdaging

Bij Partner4Talent zoeken we geen medewerkers voor functie X, Y of Z. We leren jou graag goed kennen om vervolgens te kijken of jouw talent past bij dat van ons, los van een specifieke functie. Als die match er is, kan dat de start zijn van een mooi verhaal.

De oplossing

Bij Partner4Talent streven we steeds naar een win-winsituatie waarin jij je potentieel kan ontwikkelen. Je komt terecht in een relatief kleine organisatie met vele mogelijkheden. Je kan er carrière maken via trajecten die gericht zijn op inhoudelijke groei. Geen one-size-fits-all aanpak, maar met aandacht voor het individu. Zo kan je continu bijleren, bijdragen en op verschillende manier verbonden blijven: als collega, als klant, als ambassadeur en als lid van de Partner4Talent familie.

door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als IT Support Engineer zal je instaan voor een goede opvolging, ontwikkeling en vernieuwing van onze IT diensten. Je biedt ondersteuning voor alle verzoeken en problemen die onze medewerkers melden. Je zal voornamelijk aan de slag gaan op het hoofdkantoor te Antwerpen, maar je bent ook bereid om regelmatig op onze magazijnsites te werken. Wat ga je doen? Je bent het eerste intern aanspreekpunt voor al onze medewerkers bij IT problemen. Je staat in voor de registratie en opvolging van eerste-en tweedelijns incidenten. Je bekijkt en analyseert de verschillende aanvragen en stuurt deze door naar andere teams, indien nodig. Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer van onze Support Desk. Je beheert verschillende accounts, profielen, gebruiksrechten, printers en mailboxen. Je staat in voor de bestelling van hardware, software en licenties. Hiervoor doe je de correcte registratie in de voorziene toolbox. Troubleshooting Wie zoeken we? Om in aanmerking te komen voor deze positie ben je een echte allround IT’er. Je bent behulpzaam met een hands-on mentaliteit. Je denkt probleemoplossend en kan goed met stress overweg. Je bent bovenal een collegiale teamplayer. Je beschikt ook over: 2-3 jaar relevante werkervaring Een zeer goed kennis binnen: Windows Client OS, Microsoft Office, Administratief inzicht Een zeer brede interesse in: Windows Servers, Exchange, Active Directory, DELL Hardware, Networking, Mobile device management, VPN en RSA, VDI, Virtualization, System Center Configuration Manager Kennis van scripting met o.a. Powershell is een pluspunt. Gezonde interesse in pc’s
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Freelance Als Functioneel Analist ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en maak je deel uit van de IT-departement, bestaande uit een 30-tal collega’s. Deze zijn onderverdeeld in 3 teams: IT Infrastructure/Operations-Security, IT Solutions en IT Shared Services (Project & Architecture Office). Binnen IT Solutions ben je mee verantwoordelijk voor het analyseren/ontwerpen en het testen/releasen van diverse applicaties. Wat ga je doen? Je verzamelt en begrijpt de behoeften van de business en vertaalt ze naar functionele specificaties voor IT. Je analyseert onderlinge afhankelijkheden van functionele en niet-functionele vereisten. Je creëert functionele oplossingsontwerpen en conceptuele/logische modellen. Je definieert acceptatiecriteria samen met de business stakeholders. Je bereidt testscripts voor, voert ze uit en rapporteert nadien over de resultaten. Je ondersteunt de stakeholders tijdens hun testfase, analyseert de gerapporteerde problemen en identificeert bugs en wijzigingsverzoeken. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in requirements engineering, functionele analyse, business analyse en project management die efficiënt kan communiceren met zowel technische als zakelijke belanghebbenden. Daarnaast beschik je ook over: 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (ervaring als analist in de supply chain sector is een grote plus). Technische achtergrond zodat je kan meepraten met zowel ontwikkelaars als de business. Ervaring met modellering en de bijhorende tools. Je kan werken in een Agile omgeving (Scrum Master/Product Owner certificering is een groot pluspunt). Een goede kennis van zowel Nederlands als Engels.
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time In deze functie ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen. Binnen het Finance-departement, bestaande uit 9 leuke collega’s, ben jij verantwoordelijk voor het gericht analyseren en rapporteren van financiële gegevens en business informatie en rapporteer je aan de Finance Manager. Wat ga je doen? Je belangrijkste taak is het verzamelen, opschonen en voorbewerken van gegevens uit verschillende bronnen. Je werkt samen met belanghebbenden om gegevens te begrijpen en te waarborgen dat deze accuraat en consistent zijn. Je werkt nauw samen met cross-functionele teams en zet je expertise in, om overtuigende visualisaties en rapporten te maken. Je lost problemen op en zet complexe datasets om in zinvolle inzichten door middel van datavisualisaties. Je blijft op de hoogte van de nieuwste technologieën en best practices. Wie zoeken we? We zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot die houdt van organiseren en structureren. Daarnaast ben je analytisch en probleemoplossend ingesteld en ga je graag met data aan de slag. Je ondersteunt collega’s en zorgt ervoor dat deadlines binnen het team worden gehaald door proactief te handelen. Je beschikt ook over: Een bachelor of een masterdiploma in een economische richting (Handelswetenschappen, TEW, Finance of Handelsingenieur , …). Een eerste relevante ervaring is een pluspunt, maar geen must. Je bent bedreven in Office 365, met name in Excel en andere rapporteringstools van Microsoft zoals Power BI. Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.
door 492581_partner4talent.be 13 november 2024
Full Time Als Transport Planner ga je aan de slag op magazijn Amos te Verrebroek. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en verdeling van de vervoersopdrachten aan onze chauffeurs. Dit voor zowel onze haventransporten, als de inland- transporten in de Benelux. Samen met je collega’s zal je instaan voor de functionele aansturing van een 50-tal eigen– en een 30 charterchauffeurs. Hiervoor kan je terugvallen op een eerste ervaring in baantransport. Wat ga je doen? Inplannen van vervoersopdrachten. Toekennen van de opdrachten aan de chauffeurs. De opvolging hiervan, zowel tijdens als na de uitvoering. Uitbesteden van bepaalde transportopdrachten aan charterfirma’s. Je draagt bij tot het behalen van de kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen. Eerste-lijn contact voor de chauffeurs als onze klanten. Wie zoeken we? Wij zoeken een flexibele stressbestendige teamplayer die gemotiveerd en service gericht is. Een medewerker die streeft naar een optimaal rendement van onze vrachtwagens volgens onze bedrijfseigen procedures. Probleemoplossend, hands on en goede communicatieskills zijn synoniemen van jouw persoonlijkheid! Je beschikt over: A2 diploma. Goede kennis van MS Excel. Basis ervaring logistiek. Ervaring met baantransport. Zeer goede kennis NL, goede kennis Engels, noties Frans. Rijbewijs B en eigen wagen.
door 492581_partner4talent.be 12 november 2024
Full Time In deze functie ga je aan de slag op de site ‘AMOS’ te Verrebroek. Je werkt nauw samen met de Teamleader van het team Customised op de Customer Service afdeling. Je zal de teamleader bijstaan in het coördineren en aansturen van het team en je zorgt anderzijds voor operationele ondersteuning van het team bij piekmomenten. Wat ga je doen? Je maakt de vertaling tussen de gemaakte commerciële afspraken en de operationele uitvoering. Je bent op de hoogte van regels en procedures binnen jouw team. Je biedt operationele ondersteuning aan het team indien nodig. Je volgt operationele problemen mee op en zorgt voor een correcte rapportering aan jouw teamleader. Je bent mee verantwoordelijk, in samenspraak met de teamleader, voor het aansturen en bijsturen van je team. Je voert controles uit en bent mede verantwoordelijk voor een correcte uitvoering van de controles binnen jouw team. Je houdt rapporteringen bij, analyseert en neemt initiatief om processen te verbeteren. Je coördineert en optimaliseert mee projecten en denkt creatief mee aan oplossingen. Je helpt mee de doelstellingen van jouw afdeling te realiseren. Je gaat creatief om met jouw takenpakket en hebt een vernieuwende kijk op bestaande procedures. Je legt alle klant gerelateerde vragen voor aan jouw leidinggevenden en het Sales team. Wie zoeken wij? Wij zoeken voor deze functie een gemotiveerd iemand die zijn acties weet af te stemmen op het behalen van doelstellingen en resultaten. Je bent verantwoordelijk, klantgericht, probleemoplossend en resultaatgericht. Je hebt een sterk kennis van rederijen, verschepingen, incoterms, … Je beschikt ook over: Relevante werkervaring (minstens 4 jaar ervaring) binnen de logistieke sector. Een goede kennis Engels. Zeer goed Nederlands. Kennis MS Office.
door 492581_partner4talent.be 27 juni 2024
Full Time Als Junior Project Manager ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen, bied je ondersteuning aan je collega project leiders en zal je mee de eindverantwoordelijkheid dragen over een aantal projecten. Jouw focus als Junior Project Manager ligt bij de opvolging van de bestaande projecten en bij het opstarten van nieuwe initiatieven. De projecten hebben een gemiddelde doorlooptijd van 3 maanden tot 2 jaar en situeren zich zowel op business als IT domein. Wat ga je doen? Je realiseert de oplevering van volledige projecten binnen de afgesproken scope, budget, tijd en kwaliteit. Je vertaalt de verwachtingen naar een projectplan met heldere projectdoelstellingen die worden goedgekeurd door je sponsor en directie. Je beheert meerdere projecten en kan hier op een gestructureerde en visuele wijze het overzicht in behouden. Je bent de draaischijf tussen klant, gebruiker, eventuele leveranciers en directie. Je communiceert doelgericht en rapporteert aan de verschillende gesprekspartners. Je volgt het project op de voet op en neemt een sterk coördinerende rol. Je staat in voor een risico analyse en anticipeert op problemen. Je beheerst en beheert de volledige cyclus van meerdere projecten, vanaf kick-off tot go live, acceptatie en stabilisatie periode. Tijdens de duur van de verschillende projecten motiveer en begeleid je de projectmedewerkers, in projectteams van 2 tot 20 personen. Wie zoeken wij? We zoeken een persoon die assertief en dynamisch projecten mee in handen neemt. Onze ideale kandidaat beschikt over het nodige doorzettingsvermogen om projecten succesvol van A tot Z uit te voeren en over de nodige overtuigingskracht om hiervoor binnen de organisatie verandering te realiseren. Idealiter is de persoon in deze functie communicatief sterk, enthousiast, zelfzeker, logisch en planmatig ingesteld. Hij/zij draagt bij tot het projectbeleid binnen het bedrijf en ondersteunt de organisatie bij de groei in projectmatig werken. Je beschikt ook over: Minstens een bachelordiploma vanuit een relevante economische opleiding. Een achtergrond van de logistieke sector en processen. Krachtig ontwikkelde organisatorische en projectgerichte vaardigheden. Enige ervaring en affiniteit in en met de logistieke sector.
door 492581_partner4talent.be 21 juni 2024
Full Time Als HESS Manager ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen en zal je verantwoordelijk zijn voor de opvolging van het risico-, en veiligheidsbeleid binnen het bedrijf. Je maakt deel uit van de HESS afdeling en zorgt mee voor het sensibiliseren van de medewerkers rond veiligheid door jouw consequente aanpak bij controles van processen en procedures. Je zal tewerkgesteld worden in het hoofdkantoor te Antwerpen, maar zult je ook regelmatig verplaatsten naar de magazijnen die verspreid liggen over de Antwerpse Haven. Wat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van een intern veiligheidsbeleid. Je zorgt ervoor dat de werkomgeving voldoet aan de veiligheidsnormen en volgt hiervoor de bedrijfsprocedures. Je rapporteert pijnpunten, efficiëntie en effectiviteit van het intern systeem. Je identificeert tijdig risicogebieden, schat er de gevolgen van in en treft preventieve maatregelen. Je hebt contacten met externe partners en wint hun advies in voor de optimalisatie van de processen binnen het bedrijf. Je staat in voor het opvolgen van interne controles. Je onderneemt acties bij incidenten en interventies en je voert mee interne onderzoeken indien nodig. Je bent enthousiast om het HESS-beleid binnen de organisatie verder uit te werken en hiervoor draagvlak te creëren. Wie zoeken wij? Wij zoeken voor deze functie een kandidaat die bereid is om op een flexibele manier bij te dragen aan de werking van de HESS-afdeling. Je bent gefocust op regels en principes en bent bereid problemen of conflicten op een weloverwogen manier op te lossen en hiervoor de nodige maatregelen te treffen. Je beschikt ook over: Ervaring in een gelijkaardige functie Je bent probleemoplossend en voert taken uit door zaken zorgvuldig uit te testen, feiten te onderzoeken en alternatieven tegenover elkaar af te wegen Vlotte talenkennis NL / ENG Rijbewijs B
door 492581_partner4talent.be 23 april 2024
Full Time Als aankoper met affiniteit voor techniek maak je deel uit van het departement ‘Purchase & Administration’. Je zal terechtkomen in een gedreven en gemotiveerd team in het hoofdkantoor te Antwerpen. Je speelt een belangrijk rol in de uitvoering en opvolging van ons aankoopbeleid. Ook zorg je voor de nodige ondersteuning en aanvulling voor onze lopende en nieuwe aankoopprojecten van rollend materiaal tot gebouw. Wat ga je doen? Je wordt medeverantwoordelijk gesteld voor een correcte opvolging en optimalisatie van de aankoopprocessen en het aankoopbeleid. Je staat in voor de nodige onderhandelingen met de leveranciers en zorgt hierbij voor een objectief en correct leveranciersbeheer. Je werkt in projectverband en helpt mee om contracten te analyseren en verder uit te zoeken. Je maakt analyses van contracten en rapporteert deze aan de directie, management en andere betrokken partijen. Je bent op de hoogte van de contracten die met leveranciers worden afgesloten en leest je in over de voorwaarden, zodat je alle stakeholders ten allen tijden kan informeren over de voorwaarden. Wie zoeken we? Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die communicatief, analytisch en detailgericht ingesteld is. Je hebt technische kennis of hebt interesse om je te verdiepen in de technische wereld van diverse machines. Daarnaast straal je vertrouwen en enthousiasme uit en heb je een assertief karakter. Zowel zelfstandig werken als in teamverband zijn voor jou geen probleem. Ook is nodige discretie en nauwkeurigheid van belang. Je beschikt ook over: De nodige passie binnen jouw vakgebied. Een rijbewijs B. Een gezonde interesse voor techniek en innovaties Ruime kennis in het Microsoft Office pakket (Word, Excel, Outlook, …). Een eerste ervaring binnen de aankoopafdeling.
door 492581_partner4talent.be 22 april 2024
Traineeship Als ITA Trainee ga je aan de slag op het hoofdkantoor in Antwerpen. Je zal daar breed klaargestoomd worden om te groeien tot een volwaardige ITA-specialist. Je zal meewerken aan verscheidene douane – gerelateerde projecten van de verschillende ITA-teams. Wat ga je doen? Je rol als Trainee is gericht op het worden van een specialist ter zake. Met deze insteek zal je zo breed mogelijk worden ingezet bij verscheidene douane – gerelateerde projecten. Samen met je team zal je analyses, inschattingen en beslissingen maken gerelateerd aan douanewetgeving. Dit doe je in nauwe samenwerking met andere interne afdelingen en klanten en zo vorm je een aanspreekpunt voor alle zaken in verband met douane. Als trainee wordt je breed ingezet en zal je veel info verwerken. Je zal ondersteuning bieden aan verscheidene projecten. Wie zoeken we? Je bent ambitieus en gemotiveerd talent met een uitgesproken interesse in douanezaken. Je bent leergierig en wordt enthousiast van veel informatie verwerken in korte tijd. Je nauwkeurigheid en collegialiteit zorgen ervoor dat je je werk steeds correct uitvoert binnen een hecht team waarin samenwerken essentieel is. Je beschikt ook over: Een Hoger diploma. Perfecte kennis van Nederlands en Engels. Kennis van Frans en Duits is een pluspunt. Rijbewijs B. Kennis van MS Office. Sterk analytisch vermogen. Een ongeremde leergierigheid. 
door 492581_partner4talent.be 22 april 2024
Fulltime Wij zijn op zoek naar een Administratief PMO die de verantwoordelijkheid draagt voor het opvolgen van de status van alle projecten binnen de organisatie. Deze rol vereist een nauwe samenwerking met Functionele Analisten en Project managers om een duidelijk overzicht te behouden van de voortgang en timing van elk project. De ideale kandidaat is iemand die uitstekend georganiseerd is, sterke communicatieve vaardigheden heeft en in staat is om meerdere projecten tegelijkertijd te beheren. Wat ga je doen? Regelmatig overleggen met Functionele Analisten om de voortgang van projecten te monitoren. Bijhouden en updaten van projecttijdlijnen en -schema’s. Zorgen voor nauwkeurige en tijdige rapportage van de projectstatus aan belanghebbenden. Identificeren van eventuele vertragingen of risico’s in projecten en deze communiceren met het projectteam. Coördineren en/of documenteren van vergaderingen, workshops en andere projectgerelateerde evenementen. Onderhouden van projectdocumentatie en zorgen voor de integriteit van projectgegevens. Assisteren bij de ontwikkeling en implementatie van projectmanagementprocessen en -tools. Wie zoeken we? Voor dit profiel zijn we op zoek naar iemand met een sterke expertise in administratie, rapportering en communicatie. Daarnaast: Ervaring in een PMO-rol of vergelijkbare administratieve functie binnen projectmanagement. Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden. Vermogen om effectief te communiceren met teamleden op alle niveaus. Kennis van projectmanagementsoftware en -tools. Excel expert Proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken. Sterke probleemoplossende vaardigheden en aandacht voor detail. Bachelor in bedrijfskunde, projectmanagement of een gerelateerd veld is een pre.